tisdag 24 maj 2011

Ge mig sommar NU!

En vecka och en dag kvar bara innan skolan slutar för denna termin.. Det ska bli så skönt att slippa tänka på skolarbeten som ska in i tid.. Bara att få sy o sticka vad jag vill för att det är det roligaste som finns, utan bedömning ska bli härligt.. Jag har idag ändrat i min rapport och är ganska nöjd faktiskt.. Nu har jag en powerpoint presentation som ska göras inför redovisningen nästa vecka.. Klippa klistra i powerpoint går väl snabbt men ändå, den gör jag nog i sista minuten :P

Jag ska senare iväg och möta upp Henrik, vi ska vara fotograf och producent? till Anna som ska fotas i sin vackra klänning. Anna har sytt en klänning som är inspirerad av Kronprinsessans brudklänning hon bar. Men även en 1800-tals inspirerad klänning har hon sytt.. Har ett ord jag tänker på nu.. Volanger! haha Duktiga Anna säger jag bara.

Sol/regn/sol/regn i två dagar nu.. Svårt att veta vars man ska fota någonstans, man vill ju inte ha spöregn om man ska fota utomhus i finkläder..

Jag fick även jobb nästa fredag.. En kort kväll, så det går fint.

2 kommentarer:

Isaflisa sa...

Du får lägga upp bilder på Annas klänning här på bloggen tycker jag! =)

Sofie sa...

Måste fråga henne om det är okej först.