fredag 20 maj 2011

Helg!

Helg och den kommer innehålla mycket trevligt :) Först så är det strålande sol och varmt. Vi har ju fjärde varmaste staden enligt prognoserna den senaste veckan :P Jag har suttit ute på altanen och solat och läst lite deckare! Sommarkänslor i massor :)

Ikväll blir det konsert i lärarhuset. De duktiga musiklärarstudenterna i trean ska uppträda och jag drar med mig Henrik dit för lite bra musik :) Imorgon ska Henrik iväg med jobbet på Megazone och åka räkbåten, medan han är där så kommer jag sitta i solen och grilla med mina kära vänner :) För att senare mötas upp på stan då det är kulturnatta och en massa band spelar i stan :) Trevligt och det kommer nog bli bra väder och mycket folk!

På söndag åker jag och några klasskompisar till Övikför att opponera. Så det blir en liten roadtripp, hehe

Igår hade jag fika här hemma, bjöd över en vän med sällskap och bjöd på det jag bakat i förrgår. Det uppskattades verkade det som :)

Det börjar dra ihop sig till utställningen och slutet på textilstudierna.. Både glad och inte för att det är slut. Har haft jättefina klasskompisar och har oftast haft jättekul.

Det börjar även dra ihop sig för min och Henriks resa till Stockholm :) Vad kul vi ska ha det!!

Inga kommentarer: