söndag 22 maj 2011

Sitter och pluggar med lera i ansiktet

Lite ansiktsmask så här dagen efter fest är hur skönt som helst :) Man känner sig lite piggare efteråt och just den här gör att man luktar hallon också :) Sitter och läser rapporter som jag egentligen skulle gjort igår eftersom jag ska iväg och opponera idag, men min lilla älsklings katt var magsjuk hela dagen i går :( Hon kräktes hela tiden och jag var tvungen och hålla uppsikt på henne och ge henne vätska med sugrör.. Men men hon var helt slut och har sovit bredvid mig hela natten och idag börjar hon bli sig själv igen! Tack och lov!

Eftermiddagen och kvällen igår med vännerna var jättetrevlig :) Jag åt t.o.m. sån där möglig ost för andra gången i mitt liv och tyckte om det :P Vuxenpoäng!

Tråkigt bara att folk vill förstöra mina kvällar med tjat om uppenbara saker... men det är utrett och jag vet vars jag har folk..

Nä nu åker leran av! Ha de :)

Kolla vad jag hittade i mitt arkiv! Så långt hår jag hade där! (Blir ju kär i mig själv :P)

Inga kommentarer: