söndag 10 februari 2008

Vintermarknad

I helgen vart det årets vintermarknad.
Jag och Henrik var ute på marknaden och handlade lite grann.
Jag köpte billigt garn och Henrik köpte mat, hihi
Vi gick också på utställningar på samernas och såg på renracet :P

Sen så var det såklart fest!
Festen var hemma hos oss. Även fast folk kom och gick lika snabbt, så blev vi tillslut en 10 pers som hade väldigt trevligt. Synd att Johanna var sjuk , saknade henne på festen...
Men iaf efteråt gick vi till hotellet och hade det mysigt :)
Henrik drack aningen förmycket sprit så jag fick knappt hem honom sen, hehe

På lördagen var varken jag lr Henrik så sugna på och festa , men vi dök iaf upp på festen. Vi var helt nyktra , men aning bakis och sjöng singstar :P

Det har vart en lugn marknad iår för mig, och det är jag glad för!
Hoppas alla har haft de lika kul som jag!




Jag å BäbisHenrik :P



Inga kommentarer: