fredag 22 februari 2008

USCH!!

Rysningar och illamående ...

Det finns en person som är den värsta människa jag vet...
Henne är någon jag fan vill spy på...

Trodde att jag skulle få slippa henne efter marknaden, men nej... Hon dyker fan upp ändå , bakom mig på konsum... Jag var jättenära att säga något åt henne under marknaden.. men idag på konsum upprepade jag bara orden usch och fyfan...

jag tänker inte ta upp allt som hon har gjort, för jag blir bara förbannad!!

Tycker att hon kan åka hem till Pite och stanna där, så att jag aldrig någonsin behöver se henne igen!! Jag kan och jag gör det , säga att jag hatar henne... Denna människa heter Ida.

Och jag skiter i vad alla tycker om att jag har skrivit detta...
Vill bara att alla ska veta att man inte nämner henne när jag är i närheten och kan höra...

Inga kommentarer: