fredag 15 februari 2008

Inte bra

Idag så började jag skriva en sak här på bloggen, när telefonen ringde.
Det jag skrev om blev helt obetydligt efter vad jag fick veta...Raderade allt..
Nu sitter jag här och är jättebesviken ... Jag behövde bara en till motgång för å flippa märkte jag.
Först blev jag förvånad men det gick snabbt över till att jag blev arg och till slut sprutade tårarna åt alla håll... Jag kunde bara tänka -Nej inte en gång till!!..
Vet inte om besviken är rätta ordet på vad jag känner. Jag är ledsen och arg...

Men ringde till min storasyster och hon sa det jag alltid fått höra. - Man kan bara lita på sin familj.
Vet inte om det gäller mig men... Det ligger nått i det.
Hon tycker också att jag är förvånansvärt lugn i denna situationen och fler... Men jag vill inte bråka och jag är ingen bråkig person.. Jag vill klippa "trådarna" direkt, sån är jag, men det är inget som jag kanske funderat på å göra nu...
Så är ju de det här med alla tusen som jag lagt ut på allt... Henrik säger att det inte är viktigt, att han ska lägga ut pengar på en ny person ,som blir dyrt. Men jag kommer inte nu att kunna åka ner till trollhättan antagligen... Vill ju träffa alla och så har jag ju planerat en massa...
Får hoppas att det löser sig...

(Det finns en liten person som alla säger åt mig att inte umgås med, men jag vettefan.. Just nu är hon den ända förutom Henrik jag känner att jag kan lita på, som ställer upp för mig. Vad än alla säger om henne så har hon aldrig svikit mig. Hon är jobbig men det får jag stå ut med...)

Ursäkta om jag är kryptisk, men tänker inte skriva om en viss person rakt ut...
Jag måste bara skriva av mig... mina riktiga vänner vill veta allt som händer mig, så jag skriver om allt , bra o dåligt...

Fan vad jag vill åka från Jokkmokk nu!! Längtar som fan bort från allt jävla skit!!

De flesta fattar nog inte vad jag har skrivt den här gången, men det viktigaste är att jag förstår. hehe visst?...

2 kommentarer:

sies sa...

Hei Sofie! Jeg har så lyst å skrive noe som får deg å föle deg bedre, men jeg vet ikke hva.

Men jeg liker deg som du er iaf, selv om vi bare omgås via Johanna.

Hvis du vil finne på nåt skriv t meg da!

Mind sa...

Jag tycker du övvereagerar innan du har all information. Du har inte ens pratat med Johanna, gör det innan du kastar bort en vänskap, jag är säker på att det löser sig.