tisdag 5 juni 2007

Sommar

Jag har fått sommarjobb v. 25-26
Jag ska vara på Àjtte på kulturarvsenheten.
Där sk jag sitta och sy och lite annat också...
Ska bli skit kul :)

Så den här veckan har jag ingen skola, jag har typ sommarlov.
Jag ska bara ut med klassen till Berghem o grilla
och på fredag skolavslutning!!

Nu på onsdag har jag blivit bjuden på middag för att fira mig själv, för att jag är så helvetes jävla bra :)
Och Henrik ska följa med såklart :)

Och i helgen ska nog jag o Henrik till hans föräldrars stuga om det är fint väder...
Det ska ju bli mysigt, hm lr vet inte, jag ska ju sluta snusa då så det kanske blir ett helvete för mig att sitta ute i skogen utan en ända snus!!
Men får stå ut....

Marsvinen ska ut i gräset ikväll.. En massa grejer har kommit upp och då fick vi skuta på det. Men nu jävlar ska de ut!! hehe

---------------------------------------------------------------------

Jag och Henrik blev bjudna till Skabram där micke o johanna bor...
De bjöd på grillat och glass med frukt :) Gottigt, mmm....

Jag kände på vattnet och det var varmt, nu känner jag för att bada lite smått...
JAG VILL BADA!!
Så nu var det sagt också...

Ha de och många sommarkramar från mig

3 kommentarer:

Vidde sa...

Jag skrev i din gästbok på zoonen, men jag skriver här med; vill du med till stallet på torsdag? Det är avslutning, så jag vet inte vad vi ska göra...

Sofie sa...

Jag är med klassen i Berghem på torsdag, men det beror på när jag kommer hem. Jag vet inte förrn på torsdag eftermiddag, det skulle vart kul att följa till stallet!! Får man inte rida på sommaren?

Vidde sa...

Jo, man kan köpa lektioner ett tag. Sedan ställer de hästarna på sommarbete, och då får man bara uteritter... Så var det förra sommaren iaf. Ridskolans terminer följer den vanliga skolans... tråkigt nog!