lördag 2 juni 2007

Jag har klarat hela 2:an nu :)
Skolan har gått nå djävulskt trögt detta året, men tusan jag klarade det!!
Alla kurserna har jag klarat med minst ett godkänt...

Nu är det filmfestival här i Jokkmokk och jag har sett några kortfilmer och Vägvisaren. Jag fick t.o.m träffa huvudrollen i Vägvisaren ( Mikkal Gaup ) fråga frågor och sånt, men jag är värsta fegisen och lyssnade ist på vad andra frågade...
Men men det var ju värsta fränt, hehe

Nu är det sommar här också :) Varmt som satan och soligt...
Men som alltid så prickar jag in varje bra o rolig helg med att ha mina krampattacker och det suger!!

AAAAAJJJJ!!!
Nu har jag ont :(

Jag och Henrik ska iaf på en utställning på gamla apoteket nu i helgen...

Vi (eller jag ) kom på värsta bra idén ,, vi två ska va utan dator o Tv en hel dag och bara vara med varandra :)

Men det får bli nästa vecka för nu har både jag och Henrik ont...

Då iaf så ska vi ta promenader tillsammans, äta utomhus, kramas, vara ute med våra små bäbisar i gräset m.m
Hur roligt som helst :)

Ha de, Kramar

Inga kommentarer: