lördag 30 juni 2007

Äcklig tacosås!!

Hm, jag vet inte hur många ggr jag har fått höra om DEN där gången jag var lite för busig mot Henrik... haha
Jag öppnade en dosa med snus och blåste lukten på honom!!
Han blev såklart äcklad och illamående, hehe
Dum jag é :P

Men idag så fick jag igen REJÄLT!!
Så nu är vi lika!!

Har du nån gång gått in i kylskåpet och öppnat en tacosåsburk med grönt o vitt mögel som bara vill hoppa ur burken?! Då förstår du nog vad jag menar med det här...
Det stinker som bara den!!!
Men min lilla Henrik kommer fram till mig med burken.
Öppnar locket och sätter den under min näsa!!
Jag började må illa av denna vidriga lukt (som satt kvar lääänge).
Henrik bara skratta!!

Men så du vet Henrik.
Nu är vi lika och om du nån gång drar upp det där med snusdosan, så har också jag nått att komma med nu!!

Hahaha :P

Puss på dig Henrik <3>

2 kommentarer:

Henrik sa...

Blir man nånsin "even" i denna värld? :P

Vidde sa...

Gah! Mögel! Det är ju sporer som flyger omkring! Jag har hört skräckhistorier om mögel som satt sig fast i folks näsor och börjat växa där och så har deras hjärnor typ dött... Ligger nog ingen sanning i det egentligen, men jag blir paranoid när det gäller mögel. Jag tar hellre en halvtimmes snusluktning än en enda inandning precis ovanför något mögligt!

Så om det gällde mig så skulle det INTE vara jämt nu...