fredag 8 juni 2007

Skolavslutning, bad och marsvinslekar =)

Idag var det skolavslutning!!
Åt glass i klassrummet med klassen, sen gick vi till kyrkan.
Jag blev fotat från alla möjliga håll, hehe
Inne i kyrkan var det sånger och tal som gällde, det var svinvarmt också!!
Men klarade mig igenom det och utanför väntade Henrik och Stina :)
Jag fick blommor av dem båda, jättefina, älskar blommor
Mina blommor <3



Sen igår så fick jag värsta idén!!
Jag tyckte att jag och Henrik skulle gå och bada :)
Så det blev ett kvällsdopp i Talvatis... Skönt
Vi köpte ju faktiskt nya badshorts åt Henrik igår
(svinsnygga!! jag valde dem :P)
Och lite annat som Henrik behövde, han vann ju faktiskt 2 tävlingar på sitt jobb. Han är så duktig, puss Henrik

Har tyvärr inga bilder på vårat första dopp men
jag har på våra bäbisars första tripp ut i gräset =)





Såååå Söta <3>

Inga kommentarer: