onsdag 13 juni 2007

Roligheter


Igår var jag på cirkus med Stina :)
Det var jättekul!!
Mina favoriter var hundarna som var så duktiga och dem hade roligt själva också,
Det är nått jag tycker är viktigt... Alla djur som jobbar tex på cirkus måste ha roligt och ha det bra!!
Men det såg jag på dem att de hade :)
Så var det också två söta elefanter, som också var väldigt duktiga...
Elefanterna stod på huvudet och på bakbenen m.m

Det var också andra djur och artister, som clowner, mini hästar & ponnys,
trapetsgrejs och små kineser :)

Tyvärr så hade jag migrän igår, bläää
Har det fortfarande, mår illa men det börjar bli bättre :)

Jag sydde klart armband igår till min farmor :)
Hoppas att hon blir glad för dem...





Idag ska jag storshoppa åt mina o Henriks marsvin...
Ett litet timmerhus =)
Hösäckar
Skålar
Spån
Mat

Och kanske nå annat också, får la se :)

Sen så träffade jag Johannas o mickes nya söta katt Zelda :)
Zelda är jättesöt, busig,hungrig och trött, som de flesta kattungar...
Men det är nått speciellt med henne ... Hon är extra söt :)

1 kommentar:

Vidde sa...

Ja, men det är klart att det är något speciellt med Zelda! Hon fick ju oss att välja en tjej-kisse ist för den planerade kill-kissen! Eller så har hon bara ovanligt stora ögon... =)