torsdag 21 juni 2007

Imorgon är det midsommar :)

Jag och Henrik ska till Skabram, till Micke ja Johanna...
Trevligt, jag skulle göra jordgubbstårta, men här i Jmk så har dem dåliga gubbar, så det blir marängswiss ist!! men det blir la gottigt ändå :P

Sen ska vi hem på kvällen och iväg på kalas lr nå...
Sen har vi planerat att gå upp till Storknabben på kvällnatten, weee promenad

----------------------------------------------------------------

Både mina och Henriks pengar är slut nu :(
Vi har typ inga kvar...
Jag får mina nästa fredag lr måndag,,och det är ju lite jobbigt!!

-----------------------------------------------------------------

Jag jobbar nu också på Àjtte :) jag har jättekul...
Alla är så snälla där och jag har fått världens bästa handledare, Elle och Eva :)
Jag syr hela dagarna om jag inte är nere i magasinet och hjälper med mössorna och pälsarna..
Bästa jobbet för mig, jag älskar att sy :)

------------------------------------------------------------------

Jag åker snart ner till THN!!
Ska bli roligt att se alla igen, så kommer jag ner till solen o värmen!!
Det har vart snålt med det här i Jokkmokk, det började bra men det bara drog iväg...
Söder snodde våran sommarvärme!! MORR


Glad sommar från Jag <3

Inga kommentarer: