söndag 9 februari 2014

Rensartag, en enda röra!!

Herregudameja! I onsdags startade jag något som aldrig verkar ta slut. Jag började med att gå igenom min tyger, men jag fortsatte och hittade mera och mera av allt möjligt. Det blev ett stort pådrag i rensning här hemma och jag är inte färdig ännu! Jag hittar en massa som jag glömt bort, vissa saker som jag inte kan förstå varför jag sparat. Eller hamnade allt bara i lådor pga lathet kanske, hmm..
Nu vill jag ha ordning och reda i mina lådor framöver, jag vill kunna hitta saker direkt. Var sak ska ha sin plats typ. Mycket har jag slängt i svartsäcken också. Skönt att få bort lite "skräp".

Bild från igår, myskväll med ost, kex och vin. 
Får nog bli en sådan kväll idag också, minus vinet.


1 kommentar:

Saga sa...

Vilken vacker ljuslykta! Var har du köpt den?