söndag 2 februari 2014

paltkok och bingo

Idag har jag varit och handlat på Ålidhem i den nya affären Lidl som öppnat för ett tag sedan. De hade inte allt som jag ville ha tyvärr så jag fick gå in på gamla hederliga konsum också :) Kul att prova nya affärer! Men coop forum är bäst tycker jag :)

Jag har gjort palt idag. Gott gott! Kul att laga, gott att äta med alla tillbehör :)

Ikväll ska jag spela bingolotto också. Köpte en lott på bingolottos hemsida. Man var tvungen att sätta in pengar på ett spelkonto, så jag har till en till bingolott nästa söndag om jag vill det. Sist jag spelade gick det dåligt, jag och Emma satt på uppesittarkvällen och prövade lyckan men ingen av oss vann.

Lite kletigt ska det vara!


Dags att börja rulla!


Färdig palt med alla goa tillbehör.


Inga kommentarer: