tisdag 18 februari 2014

Alla hjärtans dag

Det var ju alla-hjärtansdag i fredags, men jag har då haft oturen att åka på både det ena och det andra i sjukväg den här vintern. I fredags var det feber, ont i kroppen, och hög puls/tryck som jag hade. Jag har sträckt mig i bröstmuskeln antagligen på jobbet eftersom det började"krampa" senare på eftermiddagen. Men jaja, jag överlever nog det här också (fast det trodde jag inte i torsdags!!).

Men innan jag blev dålig så hade jag hunnit skaffa två fina presenter till Henrik (och mig själv) i alla hjärtansdag present. Så jag överraskade finis med detta :)
Själv fick jag ett gulligt kort i brevlådan av en vän och ett fint kort av Henrik + en gottapåse. Blommor hade jag ju redan sen innan, mina ljuvliga liljor som fortfarande står på bordet.


Tepressen från Bodum. Snygg design och gör perfekt te. 


Kokboken jag var velat ha läääänge. 
Vanlig traditionell husmanskost är ju faktiskt det godaste som finns!


Inga kommentarer: