söndag 13 januari 2013

Vanilj

Men som jag längtat efter doftljus med vanilj.. När jag bodde ensam hade jag ett helt lager av doftljus, vanilj i alla rum utom i sovrummet där jag hade hallon :) Idag köpte jag några så nu luktar det vanilj i hela lägenheten!

Jag och Henrik vart sugna på sushi idag och for in till stan för å äta det till lunch. Gott! Till middag blev det palt, också det gott. Vilken frossar helg det här har varit! Vi har bara unnat oss godsaker :) Men det måste man få göra ibland.

Annars så fortsätter jag sticka på ett par mönsterstickade sockar till morfar. Han ville så gärna ha ett par och jag är inte den som säger nej! Klart morfar ska få sockar :) Ena är klar och jag har hunnit komma en bit på den andra, måste snabba på innan vintern är över i Söder! Medan jag stickar ser jag på serien Pretty Little Liars , nu börjar det bli spännande så stickningen saktar ner, haha

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, men det dröjer inte länge till jag är ledig igen (på tisdag). Ha det bra!


Inga kommentarer: