tisdag 22 januari 2013

Helg mitt i veckan

Både jag och Henrik är lediga imorgon :) Helgdag mitt i veckan! Vad ska man hitta på? jag är mest trött efter att ha jobbat 5 långa dagar/kvällar i rad och ska och jobba 13-21.15 idag också :/ Kanske man beställer hem något och är hemma och vilar upp sig :) Men jag behöver in till stan en sväng och fixa några saker..

Jag har haft problem med knät, fick jätteont helt plötsligt. Men nu är det som bra, lite svullet bara. Typ inflammation eller nått.

Sen är jag smått irriterad på folk.. Kan ju bero på att jag nu har varit nikotinfri i två veckor. Det går bra, men jag blir som störd på folks ibland jobbiga beteende. Men humöret ska väl bli bättre snart. Jag blir alltid såhär. Trötthet på det och jag orkar inte så mycket mer.

Så det ska bli skönt att få en vilodag mitt i veckan. eftersom jag inte fick vara ledig efter jobbhelgen så är jag fan värd det!  

Inga kommentarer: