onsdag 9 januari 2013

Fimtajmat

Igår for vi till Coop för å hämta paket och köpa lite mat. Köpte med oss en film också och det händer inte så ofta att vi köper filmer. haha För skoj skull tog vi en BluRay-dvd med bättre ljud och bild (inte för att JAG märker skillnaden :P) Den var ju bra men otäck. Misshandel är något som får magen att vända sig på mig, känslig är vad jag är. Jag ska nog hålla mig till barnfilmer, haha Till kvällsfika hade jag köpt en finostkaka med grädde och sylt. Mycket smarrigt :)

Idag är jag ledig och ska byta en lampa vi köpt som knappen var trasig på. Sååå irriterande när saker inte är perfekt när man kommer hem! Sen ska jag förbi Djurmagasinet, Ohlssons tyger och Boom. Allt finns nära där jag bor och det är så skönt att slippa åka in till stan varje gång.

Jag ska kolla på tyger och grejer. Nu när jag ska stöka bort julen vill jag få in lite nytt och fräscht är hemma och så tänkte jag äntligen få till sovrummet till en mysig plats. Ut med hyllor och böcker och in med mysbelysning. Men datorn och skrivbordet får vara kvar, har inte plats för det någon annanstans tyvärr :/ Men jag önskar mig en liten tv att ha där, även fast man egentligen inte ska ha tv där man sover har jag läst.


1 kommentar:

Tygbloggen - En blogg från Ohlssons Tyger sa...

Hoppas du hittade något fint på Ohlssons Tyger! Är det inredning eller sömnad du satsade på?