tisdag 16 februari 2010

Sjuk!

Nu har man blivit sjuk. Känner mig som en invalid då jag knappt kan röra nacken. Jag vaknade i natt och hade ont i halsen och när jag vaknade i morse var näsan täppt och jag kunde inte röra mig :( Jag har redovisning imorgon och hoppas att jag kommer må bättre så jag kan genomföra det. Henrik har försökt göra nacken och mitt onda huvud bättre, genom att massera och det hjälpte lite grann. Henrik är så snäll :)

Jag blir alltid stel i nacken då jag blir sjuk, det är helt galet. Sist jag var sjuk kunde jag inte böja den och läkarna trodde jag hade hjärnhinneinflammation. Men nu vet jag att jag bara får så i nacken då jag är förkyld.

Jag är strax klar med mina experiment till redovisningen i morgon och jag är mycket nöjd :) Iaf om jag tänker på vad jag hade å jobba med, en gammal tröja och fula garner :P

Inga kommentarer: