torsdag 18 februari 2010

Längtar

Nog är det fler än jag som längtar till våren och sommaren. Jag vill ha värme, sol och gröna träd runt mig. Jag är lite less nu på snön och den kan få smälta bort nu om de så går. Men ser verkligen inte fram till slasken som kommer då! Får nog köpa mig ett par fina och fodrade stövlar tills dess :)

Sen så börjar jag bli av med min förkylning, ingen feber eller nackont längre.. men snörvlar och hostar fortfarande :( Jag ger det över helgen och sen hur jag än mår så kommer jag övertala mig själv att jag är frisk! Henrik ska på bio idag, men jag får snällt stanna hemma och snora o se på tv eller nått. Jag ska skicka honom till Hemflit och köpa strumpstickor åt mig, hoppas han klarar det :P Sen så ska jag sticka ett par tunnare sockar med något mönster på :)

Nu ska jag borsta kattpäls, Bianca fäller som bara den!

Ha de!

Inga kommentarer: