lördag 20 februari 2010

Melodifestivalen

Ikväll är det bästa melodifestivals programmet för i år. Jag tyckte det var okej låtar med denna gången och om man hör dem några gånger till kan dem nog bli mycket bra :) De brukar vara så för mig med dem flesta låtarna, att jag måste höra dem några gånger innan jag tycker dem är bra. Fast sen finns det dem få låtarna som är bra på en gång :) Men alltså vad var det Elin Lanto höll på med?! Det sämsta jag sett på länge. Den låten med afrikansk? text var t.o.m bättre.

Dem blåa gubbarna var roliga tycker jag, hehe

Till andra chansen gick crucified barabara eller vad dem hette och alcazar. Kul för dem :)

Vidare till final är Timoteij som jag tyckte hade en trevlig låt, även fast jag inte riktigt hörde texten och sen tycker jag det är mycket fjantigt när artisterna har med sig ett instrument på scenen och spelar på låtsas.

Den andra som gick till finalen är Darin. Han gick väll vidare bara för att han är Darin.

Då vet ni vad jag tycker :) Ha de bra!

Inga kommentarer: