onsdag 17 februari 2010

Fortfarande...

Sjuk och det är jobbigt. Jag missade min redovisning idag :( Men kände att jag inte skulle klara av resan in till Ume och sen stå framför alla med rinnande näsa och tårar. Så låter jag helt tilltäppt när jag pratar och huvudet hänger inte riktigt med.. Hoppas verkligen att jag får en ny chans med redovisningen för jag vill självklart visa upp vad jag stickat och virkat! :)

Sen så är jag förföljd över telefon av en viss person som är så himla jobbig! Åh kan inte den människan bara sluta fråga mig om ALLT jämt och ständigt. Jag vet inte allt och har inte allas telefonnummer i huvudet och jag skiter i om hon inte dyker upp på skolan eller vad hon gör efter lektionstimmarna! Hur ska jag kunna stå ut med detta i flera år till, för inte fattar mänskan när man säger nej och vänder sig bort heller. Jobbigt är det, men jag går i skolan för min skull och jag får försöka stå ut med henne. Det finns ju så många andra trevliga personer på skolan som tur är :)

Inga kommentarer: