måndag 7 april 2014

Klippt

Äntligen har jag fått klippa bort mina slitna hårtoppar!! Känns riktigt bra. Meeen frisören sa att jag hade fått slitet hår där jag alltid sätter upp håret i tofs när jag jobbar. Inte bra... Nu blir det fläta på jobbet så jag inte sliter mer på håret med en hård tofsknut. Jag ska också vara bättre på att använda inpackningar i håret. Jag har sämst tålamod när det kommer till att vänta 5-10 minuter innan man får skölja ut, jag är för snabb och sköljer ut efter någon minut bara.

Jag lovade en efterbild för en månad sedan. Så det här är min efterbild.
 Innan klippningen såg jag ut som ett penntroll i håret! haha 


 Så gulligt! Jag köpte hem denna lilla påskblomma.


Sakta men säkert går mitt broderi framåt. men är inte halvvägs än.
Att brodera ger mig en känsla av lugn. Så det får gärna ta sin tid.


Inga kommentarer: