måndag 7 april 2014

Vardagsmat

Tänk vad roligt det kan vara att laga mat när man är inspirerad och har tid. Det har blivit mycket korv och makaroner nu den senaste tiden. Men jag har börjat tycka det är roligt att laga mat igen, så nu blir det annat på menyn!

Dagens middag!
Panerad fisk, ägg/persiljesås, potatis och ärtor, smmmmmask :P


Men nu jobbar jag 3 kvällar i rad, så nu blir det ingen matlagning för min del.  På fredag blir det gottgott igen. Jag är äntligen ledig en helg! Behövs efter 4 helger slavande på jobbet!! Kul för mina tanter att ha nån ordinarie på plats, men själv tycker jag det har blivit för mycket. Jag behöver några lediga helger då och då, när ska jag annars hinna träffa folk och hitta på något roligt? Blir det fint väder i helgen ska vi ta fram grillen och inviga den för 2014 :)


Inga kommentarer: