tisdag 7 maj 2013

Vecka 6

På mitt rullande schema är vecka 6 den absolut fullspäckade. Längtar till nästa vecka då det blir lite lugnare. Jag måste hinna med teorin och alla faser som ska lysa grönt innan halkbanan nästa torsdag. Ett test tar fasen flera timmar att göra, så det är lite tajt med tid. Ibland kommer en slags ångestkänsla till mig. När jag är stressad över saker kommer det snabbare. Jag måste jobba på mitt självförtroende, jag vill kunna tro att jag ska fixa saker galant men min hjärna sätter stopp för det. Ibland skulle jag behöva en hejarklack bakom mig när jag ska göra saker, haha
Idag har vi möte på jobbet och jag känner att jag är tvungen att säga något som jag tycker är jobbigt. Men fortsätter saker som det varit den senaste tiden kommer jag gå under på jobbet. Jag vet att det kommer bli sura miner :( Bläää
Kan inte sommaren komma snart, allt är enklare på sommaren. Får jag det där körkortet också blir det en ännu bättre sommar och en sak mindre att oroa sig över :)

Bild från förra sommaren. Så vill jag ha det nu. 





Inga kommentarer: