söndag 19 maj 2013

ESC-helg-kalas

Igår var en händelserik dag. Först kom sommaren till oss med 24 grader varmt och sol. Sen gick jag och Henrik på biljakt! Oj så roligt att se och titta på bilar, nu har vi ett litet hum om vad som finns. Men bil blir en senare fråga, måste ju ta körkortet först :)

Sen for jag på kalas hos en vän. Hon bjöd på god dovhjort och vildsvin :) Det blev lite mycket vin och någon drink så det blev en vinglig cykelfärd hem efter det. Jag vet att man inte ska cykla påverkad, men jag hade bråttom hem till ESC-finalen!! haha

Finalen var mycket bra och jag röstade på Danmark, Henrik röstade på Island. Jag fick som jag ville för en gångs skull och Danmark vann med Only Teardrops! :)

Kalasoutfit med farmors pärlor runt halsen :)


Så fint med vitsippor. Får mig att tänka på min barndom när hela skogar var fyllda med dessa blommor. Man kunde sätta sig ner och få ihop flera buketter på ett och samma ställe :)
Underbart.


Lilly var inte lika road av ESC, haha 


Idag ska jag tvätta fönster och ta ut utemöblerna och fixa fint där ute :) Nu kan man ju sitta ute och slappa i solen.

Inga kommentarer: