tisdag 21 maj 2013

Bambi på hal is

Nästan iaf. Bil på oljig körbana! Förra veckan var jag på halkbanan och körde. Jag var helt galet rädd efter att jag sett de första personerna köra ut på halkbanan och sladda runt runt. När det var min tur skaka jag så mycket av nervositet att jag hade svårt att hålla ordning på kopplingen! haha Men efter första turen och jag for rakt genom älgen, den andra bilen och stopplikten gav jag mig sjutton på att jag skulle klara det nästa vända! och det gjorde jag... nästan, hade jag bara inte glömt slå på vindrutetorkarna innan jag for in i "regnet" hade det nog gått ännu bättre. Men tredje gången gillt så gick det! :) Jag och en annan tjej var de ända som klarade den svåraste banan och jag blev mycket nöjd över mig själv. I did it! haha :)

Men att volta gjorde fasiken ont. Vi satt i en bil som snurrade runt och när jag hängde där upp och ned fick jag nästan panik. Jag ska undvika att göra detta i framtiden om man säger så.


Inga kommentarer: