söndag 19 maj 2013

Dance Dance Dance



Hade en liten privat uppvisning här igår till låten Only Teardrops, haha 
Det vart en del knasiga moves, men sådan är jag.




Idag blev en slappar dag. Värmen har nog tagit min energi (vinet igår har nog också hjälpt till). Man är inte van med så varma grader än. Kom som en chock. 

Imorgon förmiddag ska jag på körlektion. Två veckor sedan jag körde om jag inte räknar med halkbanan och omkörningsövningen. Tror jag ska upprepa sånt jag tidigare gjort, som t.ex fickparkera, backa runt hörn och i backar. För jag har gått igenom allt som är i körhäftet. nu ska det finslipas :)

Förutom 2 körlektioner i veckan har jag ännu en 6 dagars vecka på jobbet. Helgen kommer bli tung eftersom jag har så mycket i veckan. Bl.a. hemliga "projekt" jag ska ut på. Bara jag får min nattsömn ska det nog gå bra!

Inga kommentarer: