måndag 22 april 2013

Vin och dans

I helgen hade vi grillfest här hemma. Men det blev en parmiddag av det hela, haha Åh så gott med grillat, det blev årets första grillbit för mig :) Dreglar när jag tänker på den! haha Spelade lite spel och det blev för mycket för lilla mig, men det fick mig att fara på Teg till en vän och dricka lite mer vin :P För att senare ta med mig älsklings Henrik och gå på Schlagern. Jag hade aldrig varit där tidigare så det passade bra.

Igår mådde jag inte så bra... Men det blev en promenad till Maria Pizzerian för lite dagen efter mat och på kvällen blev det plugg för hela slanten.
Imorse var jag ute och övningskörde och det gick bra. Nu är det inte långt kvar (förhoppningsvis) Riskettan och halkbanan är bokade :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på min fina Håkan och sen gå och träna på gymmet.
Ha en bra dag! Kram



Inga kommentarer: