söndag 28 april 2013

Baah

Så mycket för den ledigheten. Blev inringd av jobbet och måste arbeta ikväll. Ok tyckte jag till en början, även fast jag har jobbat hela jävla veckan som varit och ska jobba i stort sätt hela nästa vecka. Börjar också kl. 7 imorgon bitti. MEN jag hade ETT krav och det var att jag ville arbeta med någon som har delegering och iaf vet vad de boende heter. Då jag är så trött både i kroppen och i huvudet och vill inte ta ansvar för alla ännu en kväll. Nu har det hänt så många kvällar jag jobbat att jag har fått göra i stort sätt allt själv och jag orkar inte komma in på min lediga dag för att stressa ihjäl mig!!

Så då skulle de fixa det, bra! MEN jag får ännu ett samtal och det gick inte tydligen, så de skulle ringa ut någon annan som kunde komma och jobba. Jaja, lika bra tänkte jag, då får jag vila ut inför veckan som innehåller 6 dagars jobb, riskutbildning, körlektion och teori och allt hemmaarbete.

MEN jag får ett samtal till och nu är jag tvingad att komma in och jobba!! (undra hur det skulle vara om jag var lite äldre eller om jag hade haft barn?) För dom får då aldrig sådana här samtal. Är detta utbeordning? Jag fattar ingenting.

Hela min dag är förstörd och jag är förbannad som fan. Kunde inte ens gå och vila mig en stund för jag är för irriterad på allt :(

Så mycket för att vara snäll och ställa upp. Ingen vill hjälpa till så allt funkar bra utan ska ställa till med en scen. Jag själv tycker inte det var allt för mycket begärt av mig när jag ska in och jobba på min lediga tid. Folk tror tydligen att man kan köra med mig hur som helst, men jag har börjat "stå på mig själv" och gör inte som alla säger att jag ska göra hela tiden.

Jag har också en vilja, men inte idag tyvärr. Knappt någon annan dag heller. Jag blir så less och trött.

Visst jag ska vara ledig om två veckor när jag ska köra halkbanan, men den turen skulle jag byta med någon annan på jobbet och till någon annan dag. Så nu slipper jag väl göra det bytet, men hur man blir behandlad nu gör inte att man hade velat lösa det på detta sättet!

Nä fy fan så trött jag är just nu. Hur ska jag orka?

Inga kommentarer: