onsdag 3 april 2013

Träning

Imorgon ska jag träffa en personlig tränare som ska hjälpa mig komma igång med träningen och sätta ihop ett träningspass som jag ska följa. Eftersom jag aldrig satt min fot på ett gym tidigare så får hon gå igenom alla maskinerna. När jag var där och tittade såg dessa maskiner väldigt skräckinjagande ut, haha Men jag tänkte inte bara gymma, det finns träningspass av olika slag som jag tänkte testa. Jag kommer tvinga med Henrik på vissa, haha

Igår var jag och köpte mig lite träningskläder både till mig och Henrik. Kul kul :) Fick hjälp av en vän som kan det här med träningskläder eftersom jag inte visste vad man ska ha. Inte för att stilen på kläderna ska spela någon roll, men man vill ju inte sticka ut allt för mycket! Men det viktigaste är att de funkar bra såklart :)


Inga kommentarer: