lördag 6 april 2013

högskoleprovet

Jo jag har gjort provet idag. Första gången och jag hade inte lagt ner någon tid på att plugga till det. Min tanke var att jag skulle gå dit och bara se vad det handlade om. NU vet jag! haha Fan så dålig jag är på matte. Jag har inte sett ett mattetal på 6 år :P Nä jag får ta och plocka fram en matematikbok och lära mig det där med X & Y a-b m.m m.m för jag har glömt ALLT, haha Min strategi blev när jag såg frågorna var att gissa mig till svaret, då jag inte kan några uppställningar och skit.

Svenskan och Engelskan gick enligt mig bättre än väntat :D Jag är nöjd med det.

Det blev ett mindre bråk i salen mellan provledaren och en kille som typ fuska? Jag vet inte riktigt vad som hände, men det slutade med att högsta hönset för högskoleprovet kom dit. Och vi fick ingen rast mellan första och andra provet då vi inte fick gå någonstans. Hjälp, det är bäst man håller koll på sitt.

Vi hade även ingen klocka i provsalen och det var en stor miss från deras sida. De var t.o.m nere i källaren och försökte hitta en. Jag ringde hem till Henrik som kom och lämnade min armbandsklocka. Det blev stressigt för mig när jag inte visste hur mycket klockan var.

Ja men jag kan avsluta med att det här var en upplevelse. Jag ska göra det till hösten igen tänkte jag och då ska jag förbereda mig lite mer inför matematikdelen.

Inga kommentarer: