måndag 17 december 2012

Tid

Ojoj vad det tog tid att få posta ett paket. Vi for till Coop med bussen och trodde vi skulle hinna posta paket och handla på 30 min. Så FEL man hade! Vi stod i kö i 45 minuter, missade 2 bussar och kom hem först nu typ :( Men det är ju ett litet i-lands problem, även fast det är irriterande att de är så lite personal så finns det ju värre problem här i världen än att det tar tid och posta brev i Umeå.

Nu blir det kvälls fika och sen går jag direkt i säng. Börjar kl. 7 imorgon.

Sen har jag ett bra tips för den som vill hålla sig frisk och det är att gå och lägga sig tidigt på kvällen. Förra veckan kände jag ont i halsen, snuvig näsa och enorm trötthet. Jag gick i säng kl.16.30 sov till 19, upp och fika och gick och lade mig igen kl. 21. Nästa dag var halsont och snuvan borta. Bästa medicinen är alltså sömn! :) Jag har också varit mycket piggare sedan den sömnkuren.

God natt önskar Sofie


Inga kommentarer: