onsdag 26 december 2012

Jul jul strålande jul

Tredje året i rad som jag blivit sjuk mitt i juletid :( Fick gå hem tidigare igår från jobbet och har legat med feber och muskelvärk. Nu knaprar jag alvedon för att hålla febern nere. Jag blir så less på att aldrig få ha en frisk jul. Jag är ju frisk hela åren men det ska alltid komma på besök när man ska ha det extra trevligt och mysigt. Men jag ska ha ont i halsen och vara täppt i näsan, en jultradition har det blivit :(

Fick en bra julafton iaf. Jag hade inga symptom och var frisk och glad, men vaknade upp på juldagen och var riktigt trött. Gick till jobbet och där bröt det ut.

Julafton då... Fick ha en mycket fin dag hemma med Henrik och katterna :) Jag hade dukat upp julbord med allt som hör till. Fick öppna julklappar och iaf se halva Kalle Anka innan jag for till jobbet. På jobbet var det extra trevligt på julafton och jag hade på mig en fin klänning ist för de vanliga arbetskläderna.

Alla mina julklappar jag hade gjort till familjen passade och de var mycket nöjda över dom. Då blir jag glad :) Ska visa bilder på det jag gjort senare! och mina julklappar :D

Mina julbilder på katterna och på mig :)

Lilly


Bianca


Och lilla jag :)


Inga kommentarer: