måndag 10 december 2012

23 år!

Grattis till mig själv! Idag fyller jag år! :) Jag hade redan kalas igår och fick fina presenter som jag är så glad över. Bara för det känns det som om jag fyller år i hela 2 dagar! Jippi :) haha Men presenterna från min familj verkar ha fastnat i posten :/ Kan det bero på snökaoset som råder i södra Sverige? Jaja jag får paketet antagligen imorgon eller något sånt. Så mycket efter kan dom väl inte ligga. Jag kanske får paket hela veckan? haha

Jag bjöd på blåbärspaj med extra mycket blåbär och vaniljsås, daimtårta, godis, kakor, dricka och annat. Jag hoppas alla vart nöjda. Jag har ju jobbat så mycket så jag knappt hunnit med att jag fyller år! Men nu är jag 1 år äldre vare sig jag vill eller inte. Det är ganska jobbigt att bli äldre då man inte vet vad man vill göra och man får en del förväntningar på sig. Men jag skiter i det just nu. Jag lever livet och tar det som det kommer! :)

Titta här så fina presenter jag fått :)


Igår innan kalaset, jag hade förberett ett godis/kakfat 
med tomtar i både skum och till dekoration :)


Inga kommentarer: