måndag 7 februari 2011

Tillbaka efter marknaden!

Igår kväll kom jag hem efter årets marknad. Första gången på mycket länge som jag inte kände mig stressad över skolarbete och liknande. Men känslan kom tillbaka när jag kom till Umeå igen, men en kort "semester" var så skönt att ha ändå! Bilresan var jobbig, 6 timmar i bil enkel väg är inget jag hurrar för.. Men då var marknaden trevlig och mysig, lagomt kallt och lagomt med alkohol under kvällarna :) Fick köpt olika korvar, kött och marknadsgodis, gott gott...

I morgon ska jag ha med mig en julgran till universitetet, jag ska pynta i en sal inför redovisningen på onsdag, haha galet som det ska vara.. :P

Jag packar låda efter låda.. Snart flyttar vi :) Några dagar kvar nu bara, nervöööös! Fast jag behöver inte varat.. Det ska bli så kul att hämta tapetkatalogerna på måndag och få välja helt själv nya tapeter till hela lägenheten :D Ska bli så fint!!

Inga kommentarer: