tisdag 15 februari 2011

Hmm mina tapeter fast ändå inte...

Jag tror jag valt ut vilka tapeter jag vill ha.. Jag försökte hitta dem på bild på internet, dem fanns men inte i den färgen/nyansen av dem jag nog ska välja.. Svårt det här med tapeter, får ju inte vara något som stör eller är för röriga. Men det är en tapet, bara den är i en neutral färg så går det bra, inga gula eller blå här inte..

Den här tapeten fast mkt ljusare, typ vit med vita blommor tänkte jag i tvrummet o hallen.. Blommorna kommer att synas i olika vinklar.. Men har inte bestämt mig än. Henrik tyckte dem var bra hemma hos oss iaf :)


Sen dem här (även dem i en annan färg än på bilden) mer beige.. Vi hade dem här fast vita i vårat kök på klockartorget. Dem var mkt fina, därför vet jag att dem kommer bli bra här med :)

2 kommentarer:

Vidde sa...

Jag hade tagit den med blommorna till mitt kök om de inte hade varit så otroligt beiga! Jag ville ha GULA tapeter. Tydligen är det inte modernt nu, så jag valde hutlöst dyra gula tapeter istället... Anno nånting hette de.

Sofie sa...

Jag tycker inte om det här med val av tapeter.. Eftersom jag bor i hyresrätt har jag ca 20 olika att välja mellan.. Inte så många, men svårt ändå !

Jo tapeter kan bli nå jävulskt dyrt, men du har ju fördel att du får tapetsera vad du vill, vill jag också ha..