tisdag 1 februari 2011

Hämtat nyckel, nu har vi två lägenheter!

Idag har jag och Henrik hämtat ut nyckeln till nya lägenheten, även vart inne och tittat (äntligen).. Vi ska få nya tapeter i alla rum utom sovrummet som redan är fräscht och snyggt. Det ska ta upp till 6 veckor att få tapetserat, beror på hur mkt hantverkarna har att göra för tillfället.. Men så kul att själv få välja! :) Sånt gillas! Nu längtar jag till det är dags att flytta in :) Det kommer bli så bra..

Jag har annars idag packat och rensat bort saker.. Så hemskt mycket man samlar på sig på kort tid, får ha som en rensningsdag en dag per år tror jag.. Jag har jättemycket saker har jag märkt, jisses vad jag samlar på mig!

Jag börjar bli riktigt irriterad på folk som hela tiden ringer och vill komma och kolla på min nuvarande lägenhet, hur många okända ska man behöva släppa in?! Har vart 3 redan här, från innan jul till nu.. I morgon kommer en till och så fick jag sms från någon som vill komma på min visning! Vilken visning?! Jag vill inte ha hit fler folk, jag har inte tid och det ända dem ser nu är flyttkartonger längs väggarna.. Blää nu har dem snokat klart tycker jag!!

Inga kommentarer: