torsdag 17 februari 2011

Momentet Bilden

I måndags startade ett nytt moment som heter Bilden.. Fast det är broderi vi sysslar med heter den så. Vi har broderat små grejer den här veckan i alla workshops vi haft, sista workshopen är idag och redovisningen är imorgon. Synd att jag inte haft mer tid till att lägga ner på dessa arbeten, jag har ju skrivit dokumentation från förra momentet också,(den är klar och inskickad igår :) tjohoo) ..

I veckan har jag hoppat runt här hemma bland alla flyttlådor och försökt hitta alla mina saker.. Nu börjar det likna något här hemma, jag kan gå utan att ramla eller snubbla över något.. Jag lämnade igen tapetboken igår och det blev lite ändringar i vad jag först trodde jag skulle välja, hoppas det blir bra!! Ah nervös! Det tar också 6-8 veckor att få dem uppsmackade på väggen och målat lite i taket.. Jag får vänta och leva med att saker står på golvet och inte ha något på väggar.. Längtar till helgen nu, det har varit en jobbig vecka och förra helgen var ju kaotisk ist för lugn och uppvilande, lr vad de heter..

Inga kommentarer: