lördag 9 juli 2016

Mycket rosa

Två veckor kvar sen har jag semester :) Kommer bli en konstig semester då Henrik inte har semester med mig. Vi har bara ledigt tillsammans 12 dagar i slutet på min semester, men vi har ju några helger också.

Idag har vi varit på kalas i Tvärålund och fikat och grattat henriks kusin och kusinbarn som båda har fyllt år. Efter det for vi till ett regnigt Vännäs där det var marknad. Promenerade runt marknaden flera gånger men hittade inga fynd. Förra året hittade jag mycket broderigrejer och smycken.

Och här hemma:

Pink Planet boxen har kommit hem :)


Rosa i krukorna denna sommar :)


Underbara rosa pioner!


Rosa pioner, rosa rosor och en katt på duken!!


Större delen av denna sommaren har det varit regn och kallt. Även fast det kan vara mysigt när man sitter inne och har en bra bok, handarbete och annat pyssel så kan det gärna få bli lite varmare och soligare resten av sommaren!


Just nu har jag långledigt så då kan man passa på att snygga till naglarna :)


Fick hem några nattplagg, så nu är jag en riktig sleeping beauty, haha


Ska precis börja läsa den här boken! :D


Inga kommentarer: