lördag 9 juli 2016

möhippa

För ett tag sedan blev jag överraskad (chockad och nästan svimma!) med en möhippa!! :D
Blev inbeordrad till jobbet, men när jag klev in genom dörrarna hoppade alla fram och mina tanter vifftade med ballonger (så gulligt) och jag blev minst sagt överraskad. Kommer knappt ihåg vad jag sa eller gjorde, men det finns en film på allt, haha

Jag fick byta om till en prinsessklädsel med band och brosch av downtown Abbeys Lady Violet :) Ute öste regnet ner men det gjorde inget. Vi for och hade picknick inomhus och sen fick jag fara hem och ta på mig egna kläder då vi skulle gå ut.
Jag blev bjuden på restaurang och det skålades och hölls tal. Det var så fint alltihopa! Jag är så glad över allt :)


Av mina fina tanter och farbröder på jobbet fick jag en rosa champagne :) 
Tänk vad dom har fixat och att dom lyckades hålla allt hemligt, det kan inte ha varit lätt.
Jag är lyckligt lottad som har en sån fin arbetsplats och har lärt känna dessa äldre.


Jag fick jättefina ramar av en arbetskollega.
Dessa kommer bli perfekt att ha bröllopskort i.


Inga kommentarer: