fredag 19 september 2014

Medicin

Det här Medicinen var det bästa som kunde hända mig just nu! Jag hade inte fattat att jag knappt kunde andas innan jag tog en hutt mollipect. Helt plötsligt kände jag en lättnad över bröstet och kunde andas lättare. Men hostade mycket inatt ändå, kanske det tar några omgångar med cocillanan innan den verkar som det ska. Var till läkaren igår och fick sjukintyg och fick ta prover. Har hals/luftrörskatarr, så nu blir det vila så det inte går längre ner och ger mig lunginflammation.
Lågt blodtryck, högt crp och feber kunde också konstateras, sen får jag vänta på resten av provsvaren. Blev sjukskriven nästa vecka också. Men mitt mål är ändå att kunna jobba någon dag nästa vecka iaf. Nu när det känns lättare att andas är livet lite bättre ändå. Det blir nog bara bra det här :)

Ett öga rött 


Värsta som finns!


Det bästa som finns!


Inga kommentarer: