tisdag 23 september 2014

Ensam hemma

Man kanske inte ska skriva ut på internet att man är ensam hemma?! Tänk om någon crazyperson kommer hit, hjälp! hahaha
Henrik är i Örebro och jag är hemma med katterna. Nästan 2 dygn utan Henrik, nu får jag göra kaffe till mig själv på morgonen.

Min hosta har blivit mycket bättre tack vare mollipecten, nu är det bara någon enstaka hostning då och då. Inte som förra veckan när jag t.o.m hosta blod :( Meeeen nu är Henrik sjuk med något annat halsrelaterat och jag trooooor nog att jag fått det också. Idag har jag haft hemskt ont i halsen, svårt att svälja och såg för en stund sedan att ena tonsillen är ju svullen. Jag brukar aldrig få sådär, har aldrig haft halsfluss i hela mitt liv. Så undrar vad detta kan vara.

Efter regn kommer solskeeeee... eller nä, nä det gjorde det inte :(


Inga kommentarer: