tisdag 27 november 2012

Paket

Jag blir alltid glad när jag får paket. Det behöver bara vara något man har beställt som kommer i posten. Jag och en vän lunchade och gick runt på stan. Funderade på lite julklappar som jag kan köpa till mig själv... och något till Henrik också då såklart :) Jag införskaffade det jag hade tänkt och nu ska vi se vad Henrik tycker om det.

Jag har köpt ett par fina och goa handdukar på Hemtex. Mycket nöjd är jag. Jag köpte några vanliga basic linnen till att ha på jobbet och ljus till adventsljusstaken. Imorgon ska jag byta gardiner och hänga stjärnor i fönstren och pynta lite till advent. Oj så kul jag kommer ha det! .. katterna också kan jag tänka mig, så nyfikna  som dom är så får jag väl inte vara ifred :)

Idag fick jag julkänslor. När jag for hem började det snöa och när jag gick min lilla promenadstig hem luktade det lussebullar. När jag öppnade brevlådan så låg där ett paket till mig :) Det var mitt dukvadd jag beställde förra veckan. Nu kan jag sy klart det jag påbörjat :)

Lilly och Bianca


Inga kommentarer: