torsdag 25 oktober 2012

Packat och klart!

Nu har jag nästan packat väskan klar! Det sista som tandborste och sånt slänger jag ner imorgon bitti. Taxin kommer kl. 5.30 så jag får väl gå upp vid halv 5 för att göra mig i ordning hinna gå igenom allt igen. Jag är livrädd för flygplan och har ojat mig hela veckan :( Vet inte vart den fobin har kommit ifrån, men varje gång blir jag så rädd så jag nästan börjar grina av tanken av att flyga :( Jag är väl en sån som vill ha båda fötterna på marken, stadigt och säkert.

Vi kommer att komma fram till Göteborg redan på förmiddagen och känner jag Henrik rätt så vill han nog gå raka vägen till BurgerKing! haha Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske ta oss en promenad på Avenyn och gå och se stadshuset och nå annat. Sen blir det nog att vi håller oss i nordstan och femmanhuset. Om vi inte tar en spårvagnstur någonstans. Kan ju vara kul för Henrik som inte sett så mycket av Göteborg.

Sen åker vi vidare till mitt kära lilla Trollhättan. Det ska bli soligt och fint väder i helgen så jag hoppas vi får tid till några utflykter. Lite roliga aktiviteter ska vi nog också hinna med :) 

Inga kommentarer: