onsdag 17 oktober 2012

Går dåligt

Varför ska allt gå emot mig, allt = det som har med teknik och datorer att göra. Nu har jag fått min sida för schemaplanering, där ska jag skriva hur jag vill jobba under nästa period. Men det bara strular och strular. Nu blir jag väl sist in med mina dagar och får ta det som blir över!! Och det vill jag verkligen inte. Det hade varit fruktansvärt att tex få jobba delad tur på julafton, inget jag vill göra :( Men tur så är det bara önskemål man lägger in till jul och nyår, hur man än lägger så kan man få vilket jobbpass som helst. Beror på hur många som har tagit samma önskemål om tider. Jag ska iaf ta på mig och jobba både jul och nyår, jul skulle jag ändå få jobba och nyårsfirande är inget jag känner att jag måste göra, det är inte viktigt för mig. Henrik får jag skeppa iväg till nån släkt i närheten så han slipper vara själv.

Förra julen var vi i Jokkmokk och jag skulle jobba nyår, men då låg jag sjuk i flunsan. Död i nästan en vecka, haha huvva!

Inga kommentarer: