söndag 7 oktober 2012

Helgen

Det har varit en produktiv helg. Jag har vävt klart den ena pläden och hunnit börja på den andra. Jag har vävt klart två mattor idag :) Så nu är det bara sluttampen kvar i vävstugan!

Både jag och Henrik har varit till frissan och fått frisyrerna uppsnofsade :)
Henrik har köpt sig sin första kostym! Verkligen på tiden! :)

Klippte av minst en decimeter, härlig känsla. Som om inget som tynger mig längre :)


Henrik i sin nya kostym, men slipsknuten får jag knyta om! Den måste vara perfekt :)
 

Lördagskvällen bjöd på öl, vin snacks och en actionfilm :) Mysigt att vara hemma och inne när det ösregnar ute. Bäst att få vara med min älskling ensam också ;)

Idag har jag även hunnit baka ett gäng kanelbullar. Som allt jag gör blev dom också perfekta :) haha Nä men goda blev dom!


Söndagskvällen bjöd på hämtpizza, herrljunga äppelcider (den godaste!) och Solsidan på tv :)
Nu känner jag mig redo för en 6 dagar lång arbetsvecka. Men det tråkigaste är att jag behövde ta bort mitt nagellack, då det är förbjudet att ha det inom vården :( Jag som tycker om färg på naglarna... Hoppas att mina nya arbetskläder som jag beställt finns att hämta, dom är iaf färgglada!

Inga kommentarer: