torsdag 28 april 2011

Teoretisk dag på altanen..

Idag har inget sytts. Idag gällde det att läsa en massa artiklar om allt från designperspektiv till hemslöjd som feministisk strategi och sedan skriva en läslogg om det, så även lilla jag får vara med på måndagens seminarium.
Jag satt ute på balkongen och nu ser jag att jag har gått från att vara kritvit till rosa/röd, haha Men det lägger sig väll och jag blir lite brun (hoppas jag)..

Är nyfiken på mitt schema i sommar. Chefen har skickat det så jag får det imorgon.. Jag ska även iväg till Holmsund och jobba imorgon. Så det blir en tidig morgon, bussen går. 6.17 .. Jag börjar lite senare därför kan jag ta den bussen, men i sommar så måste jag ta 5.55 bussen när jag jobbar förmiddagens turer :O..

Nu! Cougar town. Blir en tidig kväll annars..

Inga kommentarer: