måndag 4 april 2011

Bland teorier och idéer har man kört fast

Vars är mitt FLOW?.. Allt går långsamt och jag är tömd på idéer, i alla fall "vetenskapliga" idéer.. Fytusan för studieplaner som inte går ihop. Mina idéer och tankar jag hade förrut har jag fått kasta i tunnan.. Hoppas på att seminariet imorgon inte är så viktigt för jag behöver handledning för att komma vidare!

Idag har jag vart i vävstugan här på gården. Ett härligt gäng som sitter och väver och träffas minst en gång i månaden för fika och vävning.. Men man får självklart sitta där och väva när man vill. Jag tror jag kommer trivas fint där. Nu ska jag bestämma mig om jag vill vara med på mattvarpen dem ska sätta upp på måndag.. Jag vill sätta igång och väva, men först måste jag ju hitta trasor jag kan använda först.. Får se om jag kan vara med, en av dem skulle ju väva två mattor innan påsk, jag vill inte sinka dem...

Inga kommentarer: