fredag 8 april 2011

Fredag all by my self

Självstudier hela dagen, tyvärr har det gått trögt med skolarbete.. Blev lite ur fokus när elektrikern dök upp och jobbade hemma här (jag fick hjälpa till en stund), men nu har jag en fin lampa över diskbänken :) Jag ska iaf nu ta och rita av mönster till klänningar och blusar som jag tänkt sy. Vet inte om jag ska ha dem till utställning eller inte.. Svårt då jag inte riktigt vet vad jag ska sy till fördjupningen ännu, men det löser sig :)

Hoppas jag hittar något tyg att använda mig utav. Ska på ohlssons tyger och titta sen.

Henrik är borta och jobbar hela dagen och sen stannar på jobbet för att ha någon afterwork med mat o alkoholdrycker.. Han tog min rosa plunta och fyllde med Jäger och tog alla mina 20 kronors sedlar i morse.. Blir nog en trevlig tillställningar, eller nått..

Inga kommentarer: